11.17.2010

tea time

I had it at tea time with family yesterday <3

Yesterday my favorite artist, Taylor Swift came to Japan !!!
I really like her songs so I'm glad xD <3

Maybe she stay here 3 days :)

I don't know I can see her during this 3 days but I wanna meet her :O

5 comments:

  1. いいね!^^
    さおりはTaylor Swiftに会えるように!
    まー、あの俳優を知らないけど 笑

    ReplyDelete
  2. ジョンへ


    Taylor 知ってるの??
    俳優はactor
    彼女は歌手、singer だよ^^ !!
    フランスではあんまり有名じゃないって聞いたことある!

    ReplyDelete
  3. いいえ、知ってないよ 笑
    あー、そうそう!
    Wikipediaで調べただけだよ 笑
    たぶんね^^日本では有名?

    ReplyDelete
  4. ジョンへ


    なるほどね!!
    有名かな!!

    日本人は彼女のような華やかな見た目(ルックス)に
    憧れる人が多いんだ^^

    ReplyDelete
  5. なるほど!^^

    日本に有名かもね!

    ReplyDelete