1.08.2011

January 5

I hanged around with friends =)

We went to CD shop and had lunch at an Italian restaurant !

They are my classmates and take Chinese class too ^^

We took purikura but I can't update here ...

If you wanna see it, add me on facebook =D

4 comments:

  1. へー、でもプリクラはfacebookにも見えないよ~
    プリクラ見たいな~
    スパゲティおいしいよね!^^
    さおり、またアイス食べたの?(`・ω・´)

    ReplyDelete
  2. ジョンへ


    うん!
    載せる前にブログ更新しちゃった!笑

    うん~
    GROMっていうお店のジェラート屋さん大好きなんだ^^

    ReplyDelete
  3. そうだったよね!笑
    プリクラ見た^^可愛いね!

    そうなんだ~^^
    いいな~

    ReplyDelete
  4. ジョンへ

    ありがと~!

    ReplyDelete