1.31.2011

a little rich

i had this marron =)
i like it because it's natural food and non-sugar !!
And of course, it's delicious <3


Last weekend i spent good time =)
i had some interesting stuff xDDD


i don't want to go to school these days because it's really boring !
So I'll study English words in Japanese history class >< haha

i miss weekend ! lol

3 comments:

  1. おー、マロンが好きんだ~(`・ω・´)
    おいしいよね!^^

    学校はつまんないんだ~笑
    がんばって!

    ReplyDelete
  2. ジョンへ


    あまぐり! おいしいよ :)

    授業はつまんないかな ><

    ReplyDelete
  3. あまぐりって言うんだ!^^
    おいしいよね~

    つまんないんだ!笑
    でも授業はどうなの?簡単?

    ReplyDelete